Kanapki na ciepło

Słoneczko wiosenne pięknie świeci:):):)

Pokochałam robienie śniadań. Zwłaszcza, że od dłuższego czasu mam cudownego pomocnika. Troszkę więcej jest sprzątania po "walce", ale nie oddałabym tych chwil nikomu. To ja je przeżywam - to ja przez nie mam piękne i kolorowe poranki. To przez kuchenną zabawę orientuję się, że mój Mały Mężczyzna jest coraz bardziej samodzielny, zwinniejszy i sprawniejszy manualnie. I tak słodko się śmieje kiedy na naszych noskach ląduje jedzonko:) I kocham Żaby stwierdzenie "Mamo ja sam":) Dziś zaserwowaliśmy kanapeczki na ciepło - odnalezione na blogu Kuchnia Bazylii.
 

Składniki:

  • dwie bułki pszenne
  • masło
  • mozzarella
  • rukola
  • 4 jajka
  • majonez
  • przyprawy: sól, pieprz, słodka papryka

 
Sposób przygotowania:

Przekrojoną na pół bułkę należy posmarować masełkiem i ułożyć na wierzch pokrojoną w plasterki mozzarellę. Włożyć do piekarnika i zapiekać do momentu, aż ser się rozpuści. Następnie ułożyć rukolę. W między czasie trzeba usmażyć jajka na twardo - w taki sposób, aby żółtko się nie wylewało. Jajka ułożyć na bułkach. Przyprawić solą, pieprzem i słodką papryką. Następnie włożyć bułeczki na chwilę do piekarnika, aby się zagrzały. Smacznego!!!
 
 

Komentarze

  1. Piękne, wiosenne...:)

    Zapraszam do udziału w konkursie:
    http://apetytprzepisy.blogspot.co.uk/2014/03/konkurs-wielkanocny.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty