Kanapki wiosenne

Obiecałam sobie, że wrócę przed świętami i wróciłam. Mobilizacja świąteczna w domku trwa. Plany są piękne, ale czy ze wszystkim zdążę. Sprzątanko w toku. Jutro robienie kartek świątecznych, w niedzielę barszczyk i aniołki z masy solnej. AAA i najważniejsze pierniczki... A potem jeszcze więcej i więcej... Ale mi się chce, lubię takie zrywy... lubię święta i te kolorki i blask, które są wtedy obecne. A dzisiaj śniadanko wiosenne:) Kanapeczki pełne różności. Pomysł zaczerpnięty z blogu "Jem co umiem".  Kurcze... w Polsce Ksawery szaleje a ja patrzę za okno a tu ani jednej chmurki, piękne błękitne niebo i słoneczkoooooo.... Wiosna?

Kanapki wiosenne

Składniki:

  • bina
  • sałata
  • ogórek szklarniowy
  • rzodkiewka
  • oscypek
  • kiełki brokuła
  • masło


Sposób przygotowania:

Wiem, że zrobienie kanapek to nic skomplikowanego i nie jest potrzebne opisanie kolejnych czynności, ale ja to zrobię i napiszę, bo lubię:) Binę kroimi i smarujemy kromki masełkiem. Kolejność nakładania jest następująca: sałata, plasterek oscypka, ogórek, rzodkiewka i na wierzch kiełki brokuła. Ot i cała filozofia:) Smacznego!!!

Komentarze

Popularne posty