Śniadanie na słodziutko

Obudziło mnie dzisiaj stukanie w okno. Pan Mąż stwierdził, że to ktoś pralkę włączył, ale kto włącza pralkę o 5:30 rano:) Jak to zazwyczaj w zimie bywa - myślałam, że śnieg się topi i uderza o szybę. I idę... i patrzę... a tu... deszcz:) Deszcz taki jesienny albo wiosenny na pewno nie zimowy, bo przecież w zimie deszcz nie pada... Ja nie wiem o co chodzi:( I się człowiekowi odechciało wstawać z tego cieplutkiego łóżeczka. No i wpadłam na genialny pomysł, że zrobię na śniadanko coś co poprawi nam wszystkim nastroje i może wywoła uśmiech na naszych buźkach. Udało się:) No to zapraszam do poznania mojego omlecika biszkoptowego z czekoladową nutką:) a pomysł zaczerpnięty z bloga "Dusiowa Kuchnia". 



Składniki:

  • 2 jajka
  • 2 łyżki mąki
  • 1 łyżka kakao
  • łyżka masła
  • banan
  • czekoladowe wiórka
  • sok z cytryny
Sposób przygotowania:

Z białek ubić pianę na sztywno, natomiast żółtka utrzeć z mąką i kakao. Delikatnie wszystko połączyć i usmażyć z obu stron na rozgrzanym na patelni maśle. Na wierzch omleta rozłożyć pokrojonego w krążki banana skropionego sokiem z cytryny i posypać wiórkami czekoladowymi. Smacznego!!!


Komentarze

  1. Cieszę się że smakował, wygląda bardzo apetycznie :) Super byłoby gdybyś jeszcze podlinkowała do mnie :)
    zapraszam do korzystania z dalszych przepisów

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty