Sałatka grecka

Coś ostatnio w myślach buzują mi marzenia. Zastanawiam się nad tym co zrobiłam a czego jeszcze nie doświadczyłam. Myślę o tym czego mi brakuje a czego mam w nadmiarze. Jakoś tak melancholijnie się w moim serduszku zrobiło. A to oznacza, że czas na jakąś zmianę. Tylko co to będzie? Pewnie niedługo do tego dojdę.
 
Sałatka grecka
 
Składniki:
 
  • sałata lodowa
  • oliwki zielone
  • pomidor
  • ogórek gruntowy
  • czerwona cebula
  • papryka czerwona
  • ser feta
  • koperek
  • musztarda francuska
  • sok z cytryny
  • oliwa z oliwek
  • jogurt naturalny
 
Sposób przygotowania:
 
Sałatę podrzeć na małe kawałki. Ogórki, pomidor, paprykę oraz ser feta pokroić w dużą kostkę. Oliwki przekroić na pół a cebulę w piórka. Wszystko połączyć i posypać koperkiem. Przygotować sos. Do małego jogurtu naturalnego dodać dwie łyżki oliwy z oliwek i 2 łyżeczki musztardy francuskiej. Na koniec przyprawić odrobiną soku z cytryny. Polać sosem sałatkę. Smacznego!!!
 
 

Komentarze

Popularne posty