Zapiekanki raz proszę!!!

Niż intelektualny zalągł mi się w główce:) nie wiem co mam napisać, żeby było ciekawie i śmiesznie. Brakuje mi słów i mam dzień niechciejstwa:) A za oknem piękne słoneczko, wiaterek delikatnie muskający moją skromną osóbkę i cudowne perspektywy zabawowe z Wikiem:) Ogólnie żyć nie umierać!!! AAAA... i od dzisiaj Pani Żony odchudzanko się zaczęło... i co to będzie jak już mnie skręca chęć na cukiereczka:) Ohohoho wielka walka przede mną, oj wielka:)
 
Zapiekanki
 
Składniki:
 
  • 2 bułki ze słonecznikiem
  • papryka
  • cebula
  • pieczarki
  • pomidor
  • zielone oliwki
  • ser żółty
  • ser camembert
  • przyprawy: sól, pieprz, oregano, tymianek, bazylia
 
Sposób przygotowania:
 
Bułki przekroić na pół i wydrążyć odrobinkę miąższu. Pieczarki umyć, obrać i pokroić. Cebulę pokroić w drobną kostkę i razem z pieczarkami przysmażyć. Przyprawić tymiankiem, bazylią i oregano. Następnie wszystkie inne warzywa oraz ser camembert pokroić w kosteczkę i wymieszać w miseczce. Posolić popieprzyć. Nałożyć na bułki. Na wierzch ułożyć cienkie plasterki sera żółtego. Zapiekać w piekarniku około 15 minut. Smacznego!!!
 
 

Komentarze

Popularne posty