Śniadanko Męzusia:)

No i wróciłam do żywych. Odgoniliśmy w końcu chmurzyska, które wlazły w nasze ciałka - a przede wszystkim moje, bo zabrałam wszystko co złe od synka i sama chorowałam. Dwa tygodnie niemocy jest straszna. Za oknem sloneczko, mamuśce wraca życie a Pan Mąż przestał chodzić głodny:)Na śniadanko podałam mozzarellę z pomidorkami i bazylią oraz paróweczki, bo miał na nie straszną ochotkę od bardzo dawna. Mówisz i masz Panie Mężu:)

Mozzarella z pomidorkami i bazylią

Składniki:
  • jedna kulka mozzarelli
  • 2 mniejsze pomidorki
  • kilka listków świeżej bazylii
  • sos włoski - Knorr
Sposób przygotowania:

Mozzarellę i pomidorki pokroić w plasterki. Układać na przemiennie na talerzu. Przygotować sos włoski według przepisu z opakowania i polać przygotowane składniki. Na koniec posypać całość listkami bazylii. Smacznego!
 
 

Komentarze

Popularne posty