Pyszne śniadanko


Za oknem piękne letnio - jesienne słoneczko i nastrój w rodzince bardzo pozytywny:) Wczoraj przeżyłam cudowny wieczorek z Panem Mężem i w nagrodę zrobiłam mu ulubioną jajeczniczkę a do niej upiekłam grzanki serowe. W ogóle Pan Mąż mógłby jeść jajecznicę przez cały tydzień, ale muszę dbać o jego cholesterol, bo już lata nie te, więc udaje mu się mnie wyprosić raz w tygodniu:)

Jajecznica według Basi

Składniki:

6 jajek
masło
pomidorki
mała cebulka
przecier pomidorowy
szczypiorek
ser żółty
przyprawy: sól, bazylia

Sposób wykonania:

Na odrobinie masła zeszklić pokrojoną w drobną kostkę cebulkę. W misce rozbełtać jajka i dołożyć je do cebulki. Delikatnie mieszać. W między czasie dodać dwie małe łyżeczki przecieru pomidorowego, pokrojone w kostkę pomidorki oraz szczypiorek. Następnie należy jajecznicę przyprawić. Na końcu posypać startym na tarce serem żółtym i podsmażyć do momentu jego roztopienia. Podawać z grzankami serowymi - ja dodałam ser lazur oraz oscypek. Smacznego!



Wszystkim blogowiczom życzę cudownego późno letniego dnia i przesyłam Wam cieplutkie promyczki słońca:)
 
Skansen w Sanoku
 

Komentarze

Popularne posty