Tortilla z kurczakiem w sosie czosnkowym

Ufff... ale się najedliśmy:) troszkę przesadziłam z ilością, ale skoro się odchudzamy i nie jemy po 18 to musiałam zrobić zapas kalorii na wieczór:) i w rezultacie siedzimy i w dwójkę wzdychamy "oj bozie":) Sama tego chciałam:) Mogłam zrobić coś lekkiego, ale po co jak można zjeść smacznie i kalorycznie. A teraz grzejemy się "Grzańcem Galicyjskim":) Okres gorących trunków uważam za otwarty:) 
 

Składniki:

  • opakowanie placków tortilla - u mnie w wersji szpinakowej
  • 2 piersi z kurczaka
  • pół główki sałaty
  • pomidor
  • ogórek szklarniowy
  • cebula czerwona
  • 5 rzodkiewek
  • oliwki zielone
  • ser żółty
  • pół papryki czerwonej
  • jogurt naturalny
  • 5 ząbków czosnku
  • 4 łyżki majonezu
  • przyprawy: przyprawa do gyrosa, bazylia



Sposób przygotowania:
 
Najpierw należy przygotować mięsko a mianowicie pierś pokrojoną w dużą kostkę smażymy na oleju i dodajemy przyprawę do gyrosa. Następnie zabieramy się za farsz do tortilli. Należy porwać sałatę zieloną. Dodać do niej pokrojone w kostkę pomidor, ogórek, paprykę, rzodkiewki i ser żółty. Cebulę kroimy w talarki a oliwki na połówki. Teraz należy zabrać się za sos czosnkowy. Mieszamy 6 łyżek jogurtu naturalnego z 4 łyżkami majonezu. Dodajemy do niego rozdrobnione 4 główki czosnku i mieszamy. Placek tortilli smarujemy sosem czosnkowym, na niego na środku nakładamy farsz i składamy odpowiednio tortillę. Ja poszłam na łatwiznę i podgrzałam je w kuchence mikrofalowej przez 1,5 minuty każdą. A na koniec polewamy je jeszcze raz sosem czsnkowym. Smacznego!
 
 

Komentarze

Popularne posty